TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Aramıza Hoş geldin (https://www.trendforum.net/aramiza-hos-geldin/)
-   -   Selamın Aleyküm ^^ (https://www.trendforum.net/aramiza-hos-geldin/22364-selamin-aleykum.html)

Papatya 25 Mayıs 2023 22:05

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
Alıntı:

Father kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141925)
Aleyküm selam hoş geldiniz..
@Asi Ruh ve @Papatya 'yı referans göstermeseydiniz iyiydi. İkisini de sevmiyorum çünkü :D
Keyifli forumlar dilerim.

:glmse:

DeepSilence 25 Mayıs 2023 22:17

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
Hoş geldiniz.

Lyra 25 Mayıs 2023 22:55

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
hoş geldiniz.

Üzüm 25 Mayıs 2023 22:57

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
Merhaba hoş geldin.

ihaveanidea 25 Mayıs 2023 23:19

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
Hoşgeldiniz Ayşegül Hanım. Benim yanında staj yaptığım avukatın ismi de Ayşegül idi, hayatınızda hiç işinize yaramayacak bir info vermek istedim shdhd

Leila 25 Mayıs 2023 23:21

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
Hos geldiniz, keyifli forumlar dilerim. Bi gereksiz bilgide benden gelsin; ünivseritede ev arkadasimin adi Aysegüldü ben severim Aysegülleri ,).

Asi Ruh 25 Mayıs 2023 23:38

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
@Huzur-u Kalb teşekkür ederim geldiğin için…

Eskisi gibi olurmuyuz bilmem ama sizleri burada görebilmek beni mutlu etti :)


Benim Ayşegül diye tanıdığım birisi yok diğerleri de neden böyle bir bilgi veriyor bilmiyorum. :D

gupse 26 Mayıs 2023 00:11

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
Alıntı:

Huzur-u Kalb kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141906)
Merhaba Trend forum ailesi
Asi Ruh ve Papatya söylemişti burayı ancak gelebildim ben Ayşegül :kjh:
İyi forumlar cümleten

Aleykumselam hoşgeldin ayşegül .)
Ne iyi etmissinde gelmissin:kırmızıkalp:

Serpentis Noctis 26 Mayıs 2023 00:20

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
ayşegül hoşgeldin iyi forumlar :D

Huzur-u Kalb 26 Mayıs 2023 02:04

Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
 
Alıntı:

Fiona kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141912)
Hoş geldin.
Keyifli forumlar. :lovee:

Hoş buldum tesekkur ederim :lovee:

Alıntı:

Zeytin kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141913)
Hoş geldin Ayşegül

Hos buldum Zeytin ^^

Alıntı:

Gülümse kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141914)
Hoooooşşşşggggeeellllddddiiiiinnnn:lovee:

Hoooooooşşşşşbbbbuuulllllllddduuuuuummmmm :lovee:

Alıntı:

MYNAK kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141920)
Hoşgeldiniz
Keyifli forumlar dilerim

Hoş buldum teşekkür ederim ^^

Alıntı:

devriksekiz kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141924)
Aleyküm selam, hoş geldiniz

Hoşbuldum tesekkur ederim ^^

Alıntı:

Father kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141925)
Aleyküm selam hoş geldiniz..
@Asi Ruh ve @Papatya 'yı referans göstermeseydiniz iyiydi. İkisini de sevmiyorum çünkü :D
Keyifli forumlar dilerim.

Hoş buldum tesekkur ederim
Ben severim olsun sen sevme :D
sen benide sevmessin şimdi onlari seviyorum diye :D

Alıntı:

Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141929)
Aleyküm selam Ayşegül hoş geldin sefalar getirdin :pembeçicek:

Hos buldum tesekkur ederim :pembeçicek:

Alıntı:

Allecra kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141933)
Hoş geldiniz.

Hoş buldum tesekkur ederim ^^

Alıntı:

Papatya kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 141994)
Hoş geldin prenses .:seniseviyorum:

Hoş buldum canimcım .:seniseviyorum:

Alıntı:

DeepSilence kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 142007)
Hoş geldiniz.

Hoş buldum tesekkur ederim ^^

Alıntı:

pomegranate kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 142051)
hoş geldiniz.

Hoş buldum tesekkur ederim ^^

Alıntı:

Üzüm kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 142054)
Merhaba hoş geldin.

Hoş buldum nickiniz çok hoş ^^

Alıntı:

ihaveanidea kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 142079)
Hoşgeldiniz Ayşegül Hanım. Benim yanında staj yaptığım avukatın ismi de Ayşegül idi, hayatınızda hiç işinize yaramayacak bir info vermek istedim shdhd

Hoş buldum :D işime yaramayan infolar olmadan yaşayamazmışım hahahha :D

Alıntı:

Leila kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 142082)
Hos geldiniz, keyifli forumlar dilerim. Bi gereksiz bilgide benden gelsin; ünivseritede ev arkadasimin adi Aysegüldü ben severim Aysegülleri ,).

Hoş buldum tesekkur ederim ozaman ismimi iyiki Ayşegül koymuş babam
Benide seversin artik birazcik :D

Alıntı:

Asi Ruh kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 142095)
@Huzur-u Kalb teşekkür ederim geldiğin için…

Eskisi gibi olurmuyuz bilmem ama sizleri burada görebilmek beni mutlu etti :)


Benim Ayşegül diye tanıdığım birisi yok diğerleri de neden böyle bir bilgi veriyor bilmiyorum. :D

Hoş buldum Asi Ruh oluruz nasipse insallah ^^
Diğerleri ogretmenin ogrenciye takmasi gibi bana takmış olabilirler :D

Alıntı:

gupse kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 142105)
Aleykumselam hoşgeldin ayşegül .)
Ne iyi etmissinde gelmissin:kırmızıkalp:

Hoş buldum çok tesekkur ederim ^^ :kırmızıkalp:

Alıntı:

Roronoa Zoro kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 142108)
ayşegül hoşgeldin iyi forumlar :D


Hoş buldum tesekkur ederim ^^


Butun cevaplari telefondan vererek bir tık kendime eziyet etmiş olabilirim
Ismim Ayşegül güler yüzlu sevecen biriyimdir :D
Simdi bu biligiyi alın naparsaniz yapın :D


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 21:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.