Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
|
Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
Hoş geldiniz.
|
Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
hoş geldiniz.
|
Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
Merhaba hoş geldin.
|
Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
Hoşgeldiniz Ayşegül Hanım. Benim yanında staj yaptığım avukatın ismi de Ayşegül idi, hayatınızda hiç işinize yaramayacak bir info vermek istedim shdhd
|
Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
Hos geldiniz, keyifli forumlar dilerim. Bi gereksiz bilgide benden gelsin; ünivseritede ev arkadasimin adi Aysegüldü ben severim Aysegülleri ,).
|
Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
@Huzur-u Kalb teşekkür ederim geldiğin için…
Eskisi gibi olurmuyuz bilmem ama sizleri burada görebilmek beni mutlu etti :) Benim Ayşegül diye tanıdığım birisi yok diğerleri de neden böyle bir bilgi veriyor bilmiyorum. :D |
Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
Alıntı:
Ne iyi etmissinde gelmissin:kırmızıkalp: |
Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
ayşegül hoşgeldin iyi forumlar :D
|
Yanıt: Selamın Aleyküm ^^
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Ben severim olsun sen sevme :D sen benide sevmessin şimdi onlari seviyorum diye :D Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Benide seversin artik birazcik :D Alıntı:
Diğerleri ogretmenin ogrenciye takmasi gibi bana takmış olabilirler :D Alıntı:
Alıntı:
Hoş buldum tesekkur ederim ^^ Butun cevaplari telefondan vererek bir tık kendime eziyet etmiş olabilirim Ismim Ayşegül güler yüzlu sevecen biriyimdir :D Simdi bu biligiyi alın naparsaniz yapın :D |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 21:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.