Fit Havuçlu Tarçınlı Kek /Astrea Anlatımı
https://www.trendforum.net/images/up...-38-657471.jpg Merhabalarrrrr efendim:D Geçen gün yaptığım tadına bayıldığım Ama milletin yemesinden dolayı bana kalmayan Sadece 2 dilim yiyebildiğim canım kekim :D Tadı tahminiminden daha güzel oldu O zaman tarife grçiyorummmm :D 2 yumurta 1 adet ezilmiş muz 1 tatlı kaşığı bal Bunları güzelceeee çırpp 1 su bardağından 2 parmak eksik süt 1 kahve bardağı Hindistan cevizi yağı Bunlarda çırpılıyor Sonraaa içine 1 limon kabuğu 1 paket kabartmatozu Ve hemen hemen 1buçuk bardak siyez unu Kıvamına bakarak un ekleyin Çok katı olmayacak 2 adet rendelenmiş sotelenmiş havuç 1 tatlı kaşığı tarçın 5-6 adet ceviz ufalayın Sonra at fırça 180 derece fansız ayarda üstü kabarana kadar Yani ilk 30 dk hemen hemen kapağını açmadan pişsin Sonra kontrol etmeye devam ederek tam anlamıyla pşsn Soğuduktan Sonra kalıptan çıkarın Hooooppp servisss :D Afiyetler olsunn :D |
Yanıt: Fit Havuçlu Tarçınlı Kek /Astrea Anlatımı
Çok güzel duruyor, mutlaka yaparım ben bunu :Baget: eline sağlık :pembe:
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 21:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.