Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
Yazık ki biz insanlar her şeyi çok çabuk unutuyoruz. Emma, Jane Austen |
Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
Evladınıza ne araba bırakırsınız, ne ev, ne de başka bir miras. Evlada sadece değer kavramları bırakırsınız. Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı, Ahmet Şerif İzgören |
Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
Bazıları öyledir, okumazlar, ciddî düşünemezler. Gene de aydın olmaktan vazgeçemezler. Leylim Leylim, Ahmed Arif |
Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
“Kapanır durur üstümüze bütün uzaklar.” İnsan Bir Eksik Sözdür, Şükrü Erbaş |
Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
İnsanların kendi milletini veya kendi inancını diğerlerinden daha üstün görmesi, ne korkunç olaylara, ne büyük acılara neden oluyordu bu dünyada! Serenad, Zülfü Livaneli |
Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
“Bu yaşıma gelene kadar öğrendiğim en muazzam şey, tepkisiz kalabilmek. İnanılmaz kırılmış, şaşırmış ya da üzülmüş olsam bile her şeyin olabilirliğini, herkesin, her şeyi yapabileceğini kabullenmek.” Arachnoid Mater, Serkan Karaismailoğlu |
Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
"Hayal gücü Tanrı'nın insana vermiş olduğu büyük bir armağan" Genç Werther'in Acıları, Johann Wolfgang Von Goethe |
Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
" Sefaletin varoluşa sıkı sıkıya bağlı olduğuna inandığım için, herhangi bir insanlıkçı öğretiyi benimseyemiyorum. Hepsi gözüme aynı oranda aldatıcı, uydurma görünüyor. Sessizlik bile bence bir çığlık. Hayvanlar -hepsi kendi çabalarıyla yaşar- sefaleti bilmezler çünkü hiyerarşi ve sömürü yoktur onlarda. Sefalete yalnızca insanda rastlanır, benzerini kendine kul köle eden bir tek o var; yalnızca insan kendini bunca aşağılayabilir." Umutsuzluğun Doruklarında, Emil Michel Cioran |
Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
Her şey sonunda bir kitaba varmak içindir. Duino Ağıtları, Rainer Maria Rilke |
Yanıt: Tozlu Sayfalara 'Zaman Yolculukları' 📚
“Hissettiğin şeyi başkasına anlatmak mümkün mü acaba?” Anna Karenina, Lev Tolstoy |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 17:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.