Abim Sağolsun
Benden 10 yaş büyük abim var çocukken çok yaramazdım herkesle kavga eder dövemediklerim olursa da abime yalan söyler çocuğa karşı kışkırtıp dövdürürdüm. Herşey böyleyken abim bir süre sonra beni de dövmeye başladı hemde keyfi ve zevk için :D
Çok abi dayağı yedim. :D benim küçük kardeşim olmadı Allah'tan :D |
Yanıt: Abim Sağolsun
Benim abim benim tam tersim ben ne kadar sakin isem o bir o kadar hırçın kavgacı bir şeydi. Küçükken kavga felan olsa karşıyı döver gelir birde beni döverdi. Şimdi düşününce ne değişik bir abim varmış diye düşünmeden duramıyorum
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 14:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.