Yanıt: Eski sevgilim sürekli barışmak görüşmek istiyor, ne yapmalıyım?
Eski olan eskidir, ısrar saplantıdan başka bir şey değildir. Keşke pürüz çıkarmadan birbirinizi sevebilseydiniz.
|
Yanıt: Eski sevgilim sürekli barışmak görüşmek istiyor, ne yapmalıyım?
10-15 gün olduysa yeniden durum değerlendirmesi yapılabilir. Aradan zaman geçmişse kimseyi bulamadığı için dönmüştür. Tercih edilmesi doğru olmaz.
|
Yanıt: Eski sevgilim sürekli barışmak görüşmek istiyor, ne yapmalıyım?
Engelle
|
Yanıt: Eski sevgilim sürekli barışmak görüşmek istiyor, ne yapmalıyım?
Ahmeeet.... Bak düşme haa.....
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 05:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.