Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
Evett erkekler ve kadınlar.
Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz? |
Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
Atlatamıyoruz çünkü atlamayı bilmiyor :glmse:
İçinde kalarak, yas tutarak hafifleyip silikleşmesini bekleyerek:pinktka: |
Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
Ekstra çaba sarfetmiyordum. Ezile büzüle bir şekilde geçiyor.
|
Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
Aşık olmak ne kadar mutlu ediyorsa, aşk acısı da o kadar derinden üzüyor insanı.
|
Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
Aşık olunmuşsa acısı da buna dahil illaki yaşanacak, sadece zaman...
|
Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
Solemem :hihi:
|
Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
Dik durarak.
|
Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
Bende sorun var herhalde.
Maks 2 gün üzülür 3. Gün yoluma bakarım. |
Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
Girince alışıyorsun.
|
Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
aşık olsam da acısını da yaşasam
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 21:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.