TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Kafamıza Göre (https://www.trendforum.net/kafamiza-gore/)
-   -   Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz? (https://www.trendforum.net/kafamiza-gore/52319-ask-acisini-nasil-atlatiyorsunuz.html)

Beatrice 19 Eylül 2025 23:21

Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
Evett erkekler ve kadınlar.

Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?

Rüya 19 Eylül 2025 23:23

Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
Atlatamıyoruz çünkü atlamayı bilmiyor :glmse:
İçinde kalarak, yas tutarak hafifleyip silikleşmesini bekleyerek:pinktka:

Nox Arcana 19 Eylül 2025 23:30

Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
Ekstra çaba sarfetmiyordum. Ezile büzüle bir şekilde geçiyor.

Time 20 Eylül 2025 00:17

Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
Aşık olmak ne kadar mutlu ediyorsa, aşk acısı da o kadar derinden üzüyor insanı.

HayaL`MeyaL 20 Eylül 2025 00:19

Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
Aşık olunmuşsa acısı da buna dahil illaki yaşanacak, sadece zaman...

Klaus 23 Eylül 2025 22:11

Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
Solemem :hihi:

555K 09 Aralık 2025 17:23

Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
Dik durarak.

Astrea 09 Aralık 2025 17:57

Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
Bende sorun var herhalde.
Maks 2 gün üzülür 3. Gün yoluma bakarım.

ZenithinkeR 01 Nisan 2026 23:28

Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
Girince alışıyorsun.

YAMAÇ 02 Nisan 2026 00:28

Yanıt: Aşk acısını nasıl atlatıyorsunuz?
 
aşık olsam da acısını da yaşasam


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 21:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.