İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
|
Yanıt: İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
Örnek almayı geç, taklitlerim bir ara piyasada fazlaca arz-ı endam ediyordu. Özellikle sanalda tarzımı, cümle yapılarımı, teknik yazı ve duyuru yazış biçimimi bile aynen hayatına kopyala-yapıştır yapanları bile gördü bu gözler. Şu 2010'ların başının, dili olsa da konuşsa.
|
Yanıt: İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
kimseye örnek olmak zorunluluğum yok
beğenen alır kendine uygular umurumda da olmaz |
Yanıt: İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
Değilim,almasınlar.
|
Yanıt: İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
Dediğimi yapın ama gittiğim yoldan gitmeyin :D
|
Yanıt: İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
Almayın asla :D |
Yanıt: İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
Yok canım bu çok iddialı olur :eyv:
|
Yanıt: İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
Benim yol yol değil ya :ihi:
|
Yanıt: İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
Bilmiyorum, hiç bu yönden bakmadım. Zaten bu yönden bakmak biraz fazla kibirli olur.
|
Yanıt: İnsanların örnek alabileceği biri misiniz?
Hayır, hiç tavsiye etmem.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 15:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.