Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
uykun gelince yatiyon uykunu alinca uyaniyon karisan eden yok zaman kavrami yok
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bekar olmanın güzel bir yanı yok bence.. Bekar olmamanında kötü bir yanı yok.. Evlilik iki kafadarlık mantığında değilse zaten o evlilik değildir... @Destina suç ortağım ne diyorsun bu konuda :havalı:
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Alıntı:
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Alıntı:
Biz... aşkım kafam şuraya yatıyor yön güney batı hooop ordayız ... |
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bir şeye bağlı değilsin.Herhangi bir yere yetişme zorunluluğun da olmuyor,birini mutiu etme zorunluluğuna da girmiyorsun.
Bekar olmanın güzel yanı bunlar,evliliği kötülemek olmasın şimdi. |
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
güzel tarafı cok .d sultanlık diye konusulur ama ben öyle bakmiyorum .d kendi donunu yıkıyandan sultan olmaz jsksks
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Elvan Dalton oluyorsun.
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
tüm paran sana kalıyor. herhangi bi' ev için meblağ ayırmıyorsun.
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Yani eğer bir sevgilin yoksa o dönemlerin en güzel yani istediğine takılabiliyor olman.
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Evde illa yapmam gereken bir sorumluluk yok
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
bekarlık
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Erkenden kalkıp bütün gün yatabilme :)
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
bekar olmakk |
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bağlayıcı bir etken yok.. İstediğini yapabilme özgürlüğü vs..
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Trip yok, dırdır yok. Kıskançlık yok huzur var huzur:p
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Özgürlük
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
özgürlüks
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
şöyle erkekler böyle kadınlar allahım beni kedi yap
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Alıntı:
En güzel yanı, istediğin zaman istediğin yere bir kişinin daha planını programını düşünmeden seyahat edebilmek. E tabi, Allah başka dert vermesin :D |
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Çoraplarını hala tekeç giyebilmek. Üstelik buram buram kokarken .d :D
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Alıntı:
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Dağınıkk Olmakk. . . :P |
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Geceleri yastığa sarılmak
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bekar olmak :D
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 13:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.