Eskiden rap yapardım yeniden döndüm döneceğim demiştim
|
Yanıt: Eskiden rap yapardım yeniden döndüm döneceğim demiştim
İşte asıl Oldschool bu dayı.
Selo gibi ritim kaçırmış ne yazık ki. |
Yanıt: Eskiden rap yapardım yeniden döndüm döneceğim demiştim
ahahhaha
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 04:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.