Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Ölse su vermem dedikleriniz çok mu?
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Yok
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Ayy yok ben kiyamam da icimden de bi guzel sayarim
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Öyle birisi yok herkese veririm ben
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Kısaca "svihs" dediğimiz kavramdır. Diyeceklerim bu kadar.
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
3 kişi var. |
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Bende var bir miktar. Sildiysem hiç acımam.
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Sildiğim çok insan var ama bende öyle bir merhamet var ki, hayatımın içinden geçmiş insana bile acır su veririm ben. Ama böyle olmayın sonra kulağınızın arkasına kadar zarar görürsünüz. (Kibar söylemek istedim. Ama siz anladınız.)
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Bende var iki üç kişi. |
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
yok , kıyamam ben.
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Benim kabarık.
Fazla kindarım sanırım. |
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Aynı değişen bir şey yok eksilme olmaz zaten yenilerini yazmadık.
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Pek kimse yok şuan hic aklima gelmedi mesela
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Ben veririm .. Belki benim verdiğim suda da boğulmuş olabilir:D
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Kimseye kin tutmam. Düşmanım da olsa veririm.
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
yok yani ya o kadar da değil :D
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Bazılarına haklımı helal etmiyorum o kadar.
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Alıntı:
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
1) @gupse su veririm ama o kadar da değil :D
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
her nr kadar çok nefret ettiğim insan olsada yapamam öyle şeyler. |
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
saa yagmurlu havada su yok xd
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Bunun listesini olusturmaya insanligim müsaade etmez.
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Vicdansız değilim ben
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Öyle bir insan değilim.
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Hiç bu kadar merhametsiz olmadım. Olcağımı da sanmıyorum.
Eminim illaki veririm. Sevmediğim insanlar başkaları için değerli en azından. |
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Emine’ye
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Bir elimin 5 parmağını geçmedi henüz
|
Yanıt: Ölse su vermem listeniz ne durumda?
Böyle bir listem yok,olacağını sanmam.
Kişileri aklımda tutarak onlara değer bile vermem,gün olur denk geliriz öyle içinden geçerim. |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 18:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.