Söze gelmeyen hâlimsin
Söze gelmeyen hâlimsin.
ne sevda derim adına, ne başka bir şey.. belki kalbimden eksik olmayan tatlı bir sızısın. Ne yarasın ama ne de merhem; bir ihtimalsin sadece, olsa dokunulmaz, olmasa unutulmaz. Konuşurken seninle içimde bir şey susar hep, adı olmayan bir sükûttur bu. varlığıyla yakar ama dillendiremem. Bir nehir gibi akar bu hâl, varmak için değil, sadece akmak için akar. Bir vakittir sana dair birkaç kırık cümle saklarım dilimin ucunda, ama cümle değil sanki, Kapanmış bir devrin yorgun kelamı gibi. ağzıma alırsam eksileceğimden korkarım. Ve sen ne bana gelebildin ne de kalabildin. İçimde bir gölge gibi değil; kendi ışığınla kaldın hep. Ve ben seni, kavuşmaya niyet etmeyen bir bekleyiş gibi taşıdım. Taşırım da.. |
Yanıt: Söze gelmeyen hâlimsin
Yarım kalmış gibi bir şeyler..
|
Yanıt: Söze gelmeyen hâlimsin
Alıntı:
Eksiltili cümle gibi. |
Yanıt: Söze gelmeyen hâlimsin
Alıntı:
|
Yanıt: Söze gelmeyen hâlimsin
Alıntı:
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 11:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.