Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
Bu bölümde, beğendiğim dizi & sinema repliklerini paylaşacağım. |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
İnsanlar kötü bir şey yoksa hiçbir zaman "konuşmamız lazım" demezler. (Friends) |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
İnsanlar hakkında olumlu düşünmek onları iyi biri yapmaz. (House M.D) |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
Gerçeği aramak kolay, kabullenmek zordur. (Star Wars) |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
İnsanlık fazla büyütülüyor. (House m.d.) |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
"Keşke herkesin ömrü vicdanı kadar olsa." (Küçük Prens) |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
Biz de yaşamış, sevmiş ve gülmüştük, bizi unutmayın. (Shutter Island) |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
Günün birinde son yemeğini yiyip, son çiçeğini koklayıp, bir arkadaşına son kez sarılacaksın. Son kez olduğundan haberin olmayacak. O yüzden, sevdiğin her şeyi tutkuyla yapmalısın. Kalan yıllarının kıymetini bilmelisin, çünkü devamı yok. (After Life) |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
Düşünün! Çünkü henüz yasaklanmadı. (Schindler's List) |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
Bu duvarların içinde Darwin kazanır, Einstein değil. (Prison Break) |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 22:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.