Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Hayır yok
|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Takıntım yok ama kışın ayaklarımın üşümesini sevmiyorum. Yaklaşık 2-3 yıldır Harley Davidson bot giyiyorum, üşümüyorum en azından. Ağır olmasa iyiydi, yürürken yoruyor bazen.
|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Alıntı:
|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Alıntı:
|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Kıyafetle uyumlu olmasina karşı bi takintim var.
|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Alıntı:
|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Alıntı:
|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Alıntı:
|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Hangi bayanın ayakkabı-çanta takıntısı yoktur ki..Benimde var.
|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Sivri burun ayakkabı almam asla. Ha birde babet mi ne deniyor onu da tercih etmem.
Birde mesleğim gereği içine su almaması ilk tercihim. |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 07:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.