TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Trend Anketler (https://www.trendforum.net/trend-anketler/)
-   -   Ayakkabı Takıntınız Varmı ? (https://www.trendforum.net/trend-anketler/12879-ayakkabi-takintiniz-varmi.html)

Constantine 02 Şubat 2023 07:50

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Hayır yok

Bahtiyar 02 Şubat 2023 08:14

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Takıntım yok ama kışın ayaklarımın üşümesini sevmiyorum. Yaklaşık 2-3 yıldır Harley Davidson bot giyiyorum, üşümüyorum en azından. Ağır olmasa iyiydi, yürürken yoruyor bazen.

Leila 02 Şubat 2023 09:56

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Alıntı:

Bahtiyar kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 70478)
Takıntım yok ama kışın ayaklarımın üşümesini sevmiyorum. Yaklaşık 2-3 yıldır Harley Davidson bot giyiyorum, üşümüyorum en azından. Ağır olmasa iyiydi, yürürken yoruyor bazen.

Onun agirligi ayaklarini yerden kesmedigin icin yalniz gitmez o motoru gerek motoru :d

Bahtiyar 02 Şubat 2023 09:57

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Alıntı:

Leila kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 70496)
Onun agirligi ayaklarini yerden kesmedigin icin yalniz gitmez o motoru gerek motoru :d

Yok valla motor sevmiyorum. Ergenlik zamanları öyle dizme motorlarla uğraştık, serseriliğimizi yaptık bitti.:D İki teker şeytan yahu.:D

gupse 02 Şubat 2023 09:59

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Kıyafetle uyumlu olmasina karşı bi takintim var.

Beatrice 29 Haziran 2024 22:32

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Alıntı:

Regex kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 70461)
Başlığı gördüğüm an aklıma @Beatrice geldi, kredi kart limitlerinin gözü yaşlı.

Gün aşırı ayakkabı baktığım doğrudur :msm:

Regex 29 Haziran 2024 22:38

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Alıntı:

Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 283789)


Gün aşırı ayakkabı baktığım doğrudur :msm:

Sen bakıcı değil, alıcısın qweqewqe :D

Beatrice 29 Haziran 2024 23:30

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Alıntı:

Regex kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 283797)
Sen bakıcı değil, alıcısın qweqewqe :D

Onları saymıyorum evde mutlaka hiç giyilmemiş 3-4 çift ayakkabım vardır hep olur :D

MaVi 30 Haziran 2024 00:06

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Hangi bayanın ayakkabı-çanta takıntısı yoktur ki..Benimde var.

Roman 30 Haziran 2024 01:15

Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
 
Sivri burun ayakkabı almam asla. Ha birde babet mi ne deniyor onu da tercih etmem.
Birde mesleğim gereği içine su almaması ilk tercihim.


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 07:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.