En Sevdiğiniz Mevsim?
Ben sonbaharı seviyorum bana huzurlu geliyor.
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Yaz
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Yaz. |
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Yaz .
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Sonbahar
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Tabi kii yaz
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
herkes yazı severdi oysa bendim sizin için mikropları kıran fdsfs -kış
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Bir ilkbahar sabahı güneşle uyanmanın verdiği huzur tarif edilemez <3
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Kış ne ara geldi de geçti Ey Azizim?
Kış tabii. |
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Kar âşığıyım. |
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
yaz günü yakarrrr bu güneş kavurur yaaa :ack:
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
sonbahar
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
yaz sanırım
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Kış adamdır.
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Bu parça ile cevaplamalı
Mevsimlerden sonbahardayım Artık çok geç yağmurlardayım Ben vazgeçtim yalnızlardayım Seni affedemem https://www.youtube.com/watch?v=SSSJ3zqwaZg |
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Yazın daha güzel.. |
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Son bahar
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
İlkbahar ve yaz :)
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
yaz
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
ilk/son bahar |
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Sürekli olarak kış.
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Kış hariç hepsi
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Sonbahar...
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
İlkbahar :kırmızıkalp:
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Eskiden kış tı artık yaz
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
İlk bahar.
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Yaz
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
İlkbahar .
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Keşke hep yaz olsaaa dert olmasaaa .)
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Yaz
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
İlkbahar .
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Benim işim yazın olduğu için, eğlence ve keyfe biraz zamanım olmayabiliyor o yüzden kış diyorum. Yazın kazanıp kışın çatır çatır yemeyi seviyor-dum bu kış bir aksilik oldu. :D
|
Yanıt: En Sevdiğiniz Mevsim?
Ben sonbahar insanıyım. Kasvetli havaların asaletini, yağmurun eşsiz romantizmini, serinliğin zerafetini severim.
Sonbahar sanattır, diğerleri mevsim. |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 02:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.