Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
Hayırrrr
|
Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
Evet. 9'uncu sınıfı 2 kere okudum. :)
|
Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
Hayır.lisede sınıf birincisiydim :zenginkız:
|
Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
Çok istedim ama olmadı.
|
Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
Hayır hatta 1. sınıfta hocam Serkan çok zeki diyip sınıf atlatmak istemiş ama ailem izin vermemiş.
|
Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
Hayır
|
Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
evet yaptım üniversitede
|
Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
Hayır.
|
Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
Hayır, nerd öğrenciydim :)
|
Yanıt: Okul hayatınızda hiç sınıf tekrarı yaptınız mı?
Olmadı, ama lisede keşke olsaydı ...
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 08:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.