Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var? |
Yanıt: Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
Sadece kadınlar değil erkekler arasında da var.
Tamam kadınlar arasında bir tık fazla olabilir : ) |
Yanıt: Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
Alıntı:
|
Yanıt: Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
Erkekler doğaları gereği birbirine karşı ilgisizdir. Kadınlar doğaları gereği birbirine düşmandır.
Arthur Schopenhauer |
Yanıt: Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
kız oldukları için
|
Yanıt: Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
Herkes kendisinin en güzel, en çekici, en akıllı olduğunu iddia ettiği için. :)
|
Yanıt: Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
Vallahi bende anlamış değilim bir de laf sokmaları yok mu gebereceğim !
|
Yanıt: Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
Birbirine canım cicim diyen, çay kahve ısmarlayan kızların ezici çoğunluğu, iki dakika muhabbet etsen diğeri için "bırak şu kaşarı" diyor.
|
Yanıt: Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
Bu tamamen kişilikle ilgili öz benliği oturmuş hanımlarda böylesi durumlar göremezsiniz.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 18:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.