Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
İzmir saat kulesinin önünde tam düşecekken kurtardım . Öyle tanışmış olduk . İsmi Zülfiye:D
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Hayal dünyası geniş ve işi gücü gülsün eğlensin yani benim gibi :) Sadece buradan tanıyorum :)
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Tanışmadık.
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Bir sitede tanıştık. Kendisini çok sinir bozucu agresif biri olarak düşünmüştüm sonra zamanla hemşehrim olduğunu öğrendim daha yakından tanıştık. İyiki tanımışım dediğim insanların başında gelir. Cano olduk onunla ;)
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Burada tanıştık birbirimizi anlayamasak ta severiz :)
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Hatrlamiyrm fakat burda tanistik
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Forumun ilk günleriydi. Doğum günü konusu açılmasını kişisel nedenlerden dolayı istemiyordum. Açıldığı gibi kaldırıp, kutlayanlardan biri olduğu için de kendisine teşekkür mahiyetinde mesaj göndermiştim. Kesin ilk izlenim olarak; "egoist, gıcık, uyuz, kendini bir şey sanan herifin teki" diye düşünmüştür. Zaman içerisinde öyle olmadığımı anlamış olmasını umuyorum. ^^
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Sadece bir merhaba oldu.
(: |
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Aa birebir bir tanışıklığımız yok... soruyu da hiç anlamadım yalnız ne tuhaf soru bu böyle aaa.
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Başka bir forum sayesinde :)
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Aynı forumda beraber yöneticilik yaptık fakat hiç konuşmadık desem yeridir :) Burada daha çok konuştuk :)
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
bu forum sayesindr |
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Forumdan tanıştık :msm:
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Büyük bir forumda tanıştık.
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Tanışmadık.
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Diğer forumdan tanışıyoruz
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Tanışmıyoz
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Burada gördüm
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Tanışmıyoruz
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Tanıyamamışım. İyi ki tanımıyorum.
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Tanışmadık ama tanımak isterim :ins:
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Bende tanımak isterdim :pembeçicek:
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
vallah tanışıklığımız yok
hem sanalda tanışmayı sevmeyen nadir insanlardanım eski kafalı olmak daha güzel |
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Hic tanismadik diye biliyorum.
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Metafizik bir durum :)
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Evet tamda dediği gibi metafiziksel bi sekilde .))
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Burada tanıdım.
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Kendisi ile tanısmadık maalesef. Herkesle oldugu gibi kendisine karsı da forum ortamlarında aşinalık var sadece.
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Forum sayesinde, forum oyunlarında...
Bir kahve ısmarladı, kırk yıl hatırı kaldı...:) |
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Tanismadik
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Tanışmadık.
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Bir bağ evinde tanıştık .Dalının en güzel üzümüydü :D
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
İRC sitesindeyken tanıştık.Sonra ben yayınlarına gittim.
Sonra forumlarda gördüm.Zaten ilk gün karakterini belli etmişti. Toros dağlarından bayır aşağı koşan yiğido. Var olsun her daim yeri bende ayrıdır. |
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Burada oldu ama tanışmadık diyebilirim
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Forum oyunlarında
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
İlk kez burada gördüm
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Burada tanıştım gece forumda ikimiz takılıyorduk sadece öyle öyle :D
Tanıdığım günün neyse :D |
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Alıntı:
Ben de o malum geceye şaaapıyorum :D |
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Burada gördüm
|
Yanıt: Üstteki üye ile tanışma olayınız nasıldı/kimin sayesinde gerçekleşti?
Kır bahçesinde rastladım tek başına öyle mağrur öyle ihtişamlıydı ki dayamadım kopardım .. Seviyor, sevmiyor:D
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 05:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.