Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
|
Yanıt: Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
Boşvermek.. Ben boşverdiysem gözüm önünde şeffaf bir naylondur o kişi..
|
Yanıt: Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
Burun kemiğini el kemiğim ile kırdığımı iliklerime kadar hissetmiştim.Yine de umursamayıp devam etmiştim.
|
Yanıt: Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
sanırım ona en hak etmediği yerden laf söylemek |
Yanıt: Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
kafa attığım zaman ki o ses acıma sesi
|
Yanıt: Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
En acımasız diye yaptığım bir olay gelmiyor aklıma
|
Yanıt: Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
YokSaymak.VarLiqindan Şüpheye Düşecek Kadar Görmezden GeLmek.:yui:
|
Yanıt: Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
On umursamamak..
|
Yanıt: Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
Acımasız bir şey yapmam küserim en fazla ya da uzaklaşırım
|
Yanıt: Birine yaptığınız en acımasız şey nedir?
Off anlatamam :D
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 17:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.