Şarkıyı burda yasaklasak da mı saklasak, oh George ne demek?
Cem Karaca'nın aşağıdaki şarkısında geçen bir sözdür. Tamamı; "Şarkıyı burda yasaklasak da mı saklasak, oh George? Şarkıyı yoksa yasaklamasak da mı saklasak, oh George?" şeklinde olsa da başlığa sığmayacağı için ilk kısmını yazdım. Bu söz sizce ne demek?
https://www.youtube.com/watch?v=3DgfKdnUBkA Not: @Feeds'in https://www.trendforum.net/trend-sor...stiyordur.html konusuna benzer olarak açtım. Maksat yeşillik olsun. Sözün anlamını, daha doğrusu ne amaçla şarkıya konduğunu ben biliyorum aslında. Biraz yorum gelsin; kendimce yorumlayıp açıklayacağım. |
Yanıt: Şarkıyı burda yasaklasak da mı saklasak, oh George ne demek?
Cem karaca onu ne amaçla demiş yazmış o sözü şarkı yapmış bilmiyorum ama.. galiba benim kafam'da öyle.. anlamsız bir söz üretim üstüne değer yükleyip kendim anlamlandıra'biliyorum.. o yüzden bana saçma cem babaya üstad diyorlar :D Bu arada rahmetli iyidi ya.. iyi yaptın dinleyelim dozumuzu alalım (:
|
Yanıt: Şarkıyı burda yasaklasak da mı saklasak, oh George ne demek?
Alıntı:
|
Yanıt: Şarkıyı burda yasaklasak da mı saklasak, oh George ne demek?
Alıntı:
|
Yanıt: Şarkıyı burda yasaklasak da mı saklasak, oh George ne demek?
delirdiniz mi çocuklar.
|
Yanıt: Şarkıyı burda yasaklasak da mı saklasak, oh George ne demek?
coni başi :çatlamak:
|
Yanıt: Şarkıyı burda yasaklasak da mı saklasak, oh George ne demek?
Olmadı şimdi biraz daha soruları turetmelisin cevap verilmeyecek durumda !
Kitlendim ben arkadaş ne güzel cümleler kuruyorum yarabbim ! Cem Karaca saygı ile anıyoruz, unutulmayacak üstad! Ben tarzında! Haha |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 13:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.