Yaşıyor musunuz yoksa yaşıyor gibi mi yapıyor sunuz?
Yaşıyor musunuz yoksa yaşıyor gibi mi yapıyor sunuz?
|
Yanıt: Yaşıyor musunuz yoksa yaşıyor gibi mi yapıyor sunuz?
İnsanları tanıdıkça beklentilerim iyice azaldı ve bu yüzden iyi yaşıyorum artık..
|
Yanıt: Yaşıyor musunuz yoksa yaşıyor gibi mi yapıyor sunuz?
Yaşıyorum arada yaşar gibide yapıyorum |
Yanıt: Yaşıyor musunuz yoksa yaşıyor gibi mi yapıyor sunuz?
Bu şatafatlı hayatı ben seçmedim. (:
Yaşıyorum.. |
Yanıt: Yaşıyor musunuz yoksa yaşıyor gibi mi yapıyor sunuz?
Ne yalan söyleyeyim yaşıyorum. |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 20:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.