Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz ?
|
Yanıt: Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
hayır |
Yanıt: Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
Ben denizciyim. |
Yanıt: Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
Deniz tercihim ama imkan dahilinde değilse havuz da severim
|
Yanıt: Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
Bende denizi tercih ederim her zaman :)
|
Yanıt: Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
Evet.
|
Yanıt: Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
Severis. :byk:
|
Yanıt: Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
Havuz sevilmez mi? Sevilir tabii!
|
Yanıt: Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
Havuz demek bakteri yuvası demek.
Deniz varken havuza ne gerek var. |
Yanıt: Havuza Gitmeyi Seviyor Musunuz?
İlk tercihim deniz. Ama o yoksa havuza da girerim.
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 04:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.