Yanıt: Doğu Ekspresi turu yapmak ister miydiniz ya da yaptınız mı?
Alıntı:
|
Yanıt: Doğu Ekspresi turu yapmak ister miydiniz ya da yaptınız mı?
Pandemi öncesinde niyetim vardı şu anki fiyatları ile gidilmez
|
Yanıt: Doğu Ekspresi turu yapmak ister miydiniz ya da yaptınız mı?
İsterdim :) Severim yolculuğu :)
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 17:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.