TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Trend Sorular (https://www.trendforum.net/trend-sorular/)
-   -   Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi? (https://www.trendforum.net/trend-sorular/47101-deprem-oldu-evde-degilsin-ilk-anneni-mi-ararsin-esini-sevgilini-mi.html)

Chiron 26 Nisan 2025 14:42

Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?

Beatrice 26 Nisan 2025 14:45

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
Güzel soru :)

Roger 26 Nisan 2025 15:02

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
El kızı gider ciğer kalır. Tabiki da anamı arayacam

Chiron 26 Nisan 2025 16:41

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
Alıntı:

Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 340567)
Güzel soru :)

Cevap alalım.:cad:

Umay 26 Nisan 2025 16:49

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
Deprem hangimizin şehrinde olmuşsa ona göre değişir:d

Beatrice 26 Nisan 2025 16:50

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
Alıntı:

Umay kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 340599)
Deprem hangimizin şehrinde olmuşsa ona göre değişir:d

Çakalll

izgi 26 Nisan 2025 17:34

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
annem tabiki

Allecra 26 Nisan 2025 17:44

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
Annemi ararım , nişanlıma mesaj atarım.
açmazsa tam tersi.

:als:

Astrea 28 Nisan 2025 10:19

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
şimdiiii eşim ise önce o
Sevgilim ise önce annem

Serpentis Noctis 28 Nisan 2025 10:53

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
marsı ararım konu kapandı

Nichts 26 Mayıs 2025 22:57

Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
 
Tabiki mamamı ararım.


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 21:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.