Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz? |
Yanıt: Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Hayır demem, karşı cinsin de bana canım demesinden hoşlanmam.
|
Yanıt: Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Bana biraz yakın davranan karşı cinse hemen canım cicim demeyi severim. Hemen sokulurum.
|
Yanıt: Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Mesafe iyidir.
|
Yanıt: Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Çok samimi olursam derim
|
Yanıt: Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Karşı cinsten bi tane cnm falan dediğim arkadaşım var başka da yok.s
|
Yanıt: Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Çok samimiysem derim, ne olmuş yani? Yanlış anlayan yanlış insandır.
Herkese rahatlıkla diyecek kadar değilim ama, o konu apayrı. |
Yanıt: Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Ih,her kelime herkese söylenmez Chico.
|
Yanıt: Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Vıcık bir kelime denmemeli
En usturuplu böyle dökebildim içimi |
Yanıt: Karşı cinse rahatlıkla canım diyebilirmisiniz?
Ben tercih etmiyorum. |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 06:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.