Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız? Eşlerinizle aranızda birbirinizin bilmediği sırlarınız varmı..yoksa herşeyi paylaşırmısınız..sizce herşeyi anlatmalımıyız onlara ne dersiniz?.. |
Yanıt: Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
O kişiyi eşim olarak kabullenip yaşamıma dahil etmişsem,elbette.
|
Yanıt: Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
Paylaşmak gerek diye düşünüyorum ..
|
Yanıt: Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
Ben paylaşmam. Her şey çok genel bir alan, benlik değil.
|
Yanıt: Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
Her şeyini kimseyle paylaşma.
|
Yanıt: Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
Evet. Her şeyi.
|
Yanıt: Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
paylaşırım
|
Yanıt: Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
%99.9'unu paylaşırım. %00.1 lik kısmı kendime bırakırım ama, o kısım tek benim bilmem gereken birkaç özel istisna konulardır. Ve bu konuları bilmemesi eşime zarar falan vermez.
|
Yanıt: Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
Evet, paylaşırım. Sen ve ben kavramı olmaz, biz kavramı oluruz.
|
Yanıt: Eşinizle herşeyi paylaşır mısınız?
Paylaşmak isterdim de, eşin de olsa en nihayetinde karşında bir kadın var.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 04:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.