TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Trend Sorular (https://www.trendforum.net/trend-sorular/)
-   -   Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var? (https://www.trendforum.net/trend-sorular/49785-cevrenin-senden-bekledigi-versiyon-unla-icindeki-sen-arasinda-nasil-bir-fark-var.html)

Mazikeen 04 Temmuz 2025 21:11

Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
 
Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?

Jayus 12 Şubat 2026 10:32

Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
 
Bilmem, "nasıl biri olmamı istersiniz" diye sormadım hiç.

ZenithinkeR 04 Mart 2026 16:22

Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
 
Bir dönem bu konu üzerine kafa yorup radikal kararlar almıştım.
Çevremdeki herkes için bir şey olduğumu fark ettim. Herkesin benimle ilgili bir kalıbı vardı. Kim olduğumu değil de kim olmadığımı bulmaya çalıştım. Bulduğum zaman üzerimdeki tüm kalıplar kendiliğinden çatladılar.
Böyle daha iyiyim.

Franken Berries 04 Mart 2026 23:47

Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
 
Çevremin benden beklediği versiyonun canı cehenneme. Çevre hep onlar için şekillenmeni ister. Onlara göre şekillenmezsen de çevren olmazlar.

Lacrimosa 05 Mart 2026 03:16

Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
 
Rahatlığım batıyor diyeyim .

Harmonia 06 Mart 2026 15:00

Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
 
Rolüm ve kimliğim . Çevrem sadece rolümü görüyor.
Eş, anne, mühendis ancak kimliğim öyle değil bazen yalnız kalmak isteyen bazen çocuk gibi şen olan bazen hiiiç sorumluluk almak istemeyen biri olduğumu bilmiyorlar.

Zaman Yolcusu 09 Mart 2026 02:04

Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
 
Çevremin beklentilerine göre değil, kendi hayat seyrimde, kendi seçimlerimle yaşıyorum. Prensiplerim ve sınırlarım var; onun haricinde dışarıdan ne görüyorsanız odur, ötesi yok.


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 05:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.