Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var? |
Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
Bilmem, "nasıl biri olmamı istersiniz" diye sormadım hiç.
|
Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
Bir dönem bu konu üzerine kafa yorup radikal kararlar almıştım.
Çevremdeki herkes için bir şey olduğumu fark ettim. Herkesin benimle ilgili bir kalıbı vardı. Kim olduğumu değil de kim olmadığımı bulmaya çalıştım. Bulduğum zaman üzerimdeki tüm kalıplar kendiliğinden çatladılar. Böyle daha iyiyim. |
Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
Çevremin benden beklediği versiyonun canı cehenneme. Çevre hep onlar için şekillenmeni ister. Onlara göre şekillenmezsen de çevren olmazlar.
|
Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
Rahatlığım batıyor diyeyim .
|
Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
Rolüm ve kimliğim . Çevrem sadece rolümü görüyor.
Eş, anne, mühendis ancak kimliğim öyle değil bazen yalnız kalmak isteyen bazen çocuk gibi şen olan bazen hiiiç sorumluluk almak istemeyen biri olduğumu bilmiyorlar. |
Yanıt: Çevrenin senden beklediği ‘versiyon’unla, içindeki sen arasında nasıl bir fark var?
Çevremin beklentilerine göre değil, kendi hayat seyrimde, kendi seçimlerimle yaşıyorum. Prensiplerim ve sınırlarım var; onun haricinde dışarıdan ne görüyorsanız odur, ötesi yok.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 06:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.