Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız? |
Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
Dijital ödendiği için her ay bakmıyorum lâkin gözüme faturalar iliştiğinde meraktan kontrol ediyorum bazen. :)
|
Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
Baktığım oldu : )
|
Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
Yok bakmadım da aklıma düşürdün şimdi :D
|
Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
Hayır, kendiminkinden haberim var mı acaba :d
|
Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
Evetttttt hatta niye sizinki az gelmiş diye Zile basıp kıskançlık bile yapıyorum.
|
Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
hahahah bu adet gibi bişey galiba hep soruyorlar yada annem soruyor garip
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 08:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.