TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Trend Sorular (https://www.trendforum.net/trend-sorular/)
-   -   Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız? (https://www.trendforum.net/trend-sorular/50011-faturalar-gelince-diger-komsulara-kac-lira-gelmis-diye-bakar-misiniz.html)

Mazikeen 06 Temmuz 2025 19:38

Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
 
Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?

Nox Arcana 06 Temmuz 2025 19:39

Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
 
Dijital ödendiği için her ay bakmıyorum lâkin gözüme faturalar iliştiğinde meraktan kontrol ediyorum bazen. :)

Üzüm 06 Temmuz 2025 23:18

Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
 
Baktığım oldu : )

Oblivion 07 Temmuz 2025 15:16

Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
 
Yok bakmadım da aklıma düşürdün şimdi :D

Beatrice 12 Temmuz 2025 20:03

Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
 
Hayır, kendiminkinden haberim var mı acaba :d

Rüya 13 Temmuz 2025 23:54

Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
 
Evetttttt hatta niye sizinki az gelmiş diye Zile basıp kıskançlık bile yapıyorum.

izgi 14 Temmuz 2025 09:31

Yanıt: Faturalar gelince diğer komşulara kaç lira gelmiş diye bakar mısınız?
 
hahahah bu adet gibi bişey galiba hep soruyorlar yada annem soruyor garip


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 08:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.