Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
|
Yanıt: Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
Evet, eski kız arkadaşımın. Arabada.
|
Yanıt: Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
Uyumuşumdur uyumamışımdır. Napcağsınız bu bilgiyle. Yahu hiç özelimiz kalmadı.
|
Yanıt: Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
evet.
|
Yanıt: Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
Bunu çok kez istemeden yaşadım.
Okulun uzaklık toplam gidiş geliş 4saatti uykuda uyumadığım için toplu taşımada genelde uyuyakaliyordum bir çok insanın yanlisikla omzunda:bayil: Bazıları hiç ses etmemiş uyumuş kalmışım bazıları da uyariyordu:( |
Yanıt: Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
Evet, nişanlımın omzunda uyumuşluğum var. :)
|
Yanıt: Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
Hayır
|
Yanıt: Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
Uyumadım.
|
Yanıt: Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
Evet.. @Lucifer :cpklp:
|
Yanıt: Hiç birinin omzunda uyudunuz mu?
Hayır :byk:
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 14:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.