TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Trend Sorular (https://www.trendforum.net/trend-sorular/)
-   -   İntihar Etmek Üzere Olan Birini Vazgçemesi İçin Nasıl İkna Ederdiniz? (https://www.trendforum.net/trend-sorular/50908-intihar-etmek-uzere-olan-birini-vazgcemesi-icin-nasil-ikna-ederdiniz.html)

Saye 03 Ağustos 2025 09:58

İntihar Etmek Üzere Olan Birini Vazgçemesi İçin Nasıl İkna Ederdiniz?
 
İntihar Etmek Üzere Olan Birini Vazgçemesi İçin Nasıl İkna Ederdiniz?

Jayus 03 Ağustos 2025 10:46

Yanıt: İntihar Etmek Üzere Olan Birini Vazgçemesi İçin Nasıl İkna Ederdiniz?
 
Etsin be uğraşamam.

Nox Arcana 03 Ağustos 2025 11:30

Yanıt: İntihar Etmek Üzere Olan Birini Vazgçemesi İçin Nasıl İkna Ederdiniz?
 
"Yapma, etme, gel çözeriz ne sorunun varsa" ve "Vazgeçmen için ne yapmamızı istiyorsun" falan derim. Baktım ikna olmuyor ve bir isteği yok, daha da ikna edilmez. Ne yaparsa yapsın. Polisi arar, yoluma giderim.

Beatrice 07 Ağustos 2025 00:41

Yanıt: İntihar Etmek Üzere Olan Birini Vazgçemesi İçin Nasıl İkna Ederdiniz?
 
Edemem galiba

Zenobia 07 Ağustos 2025 02:18

Yanıt: İntihar Etmek Üzere Olan Birini Vazgçemesi İçin Nasıl İkna Ederdiniz?
 
Ona onun dilinden yaklaşmak gerekiyor.
Her insan hayatında isteyerek ya da istemeden de olsa bir kere bu durumu düşünmüştür.
Herkes aynı sınavda değil ve eşit şartlarda yarismiyoruz.
Allah kuluna dağına göre kar yağdirirmis.
Sadece onun yanında olurdum bu çoğu insan için yeterli olabiliyor.
İnsanlar neden yaşamaktan vazgeçer çoğunlukla bir anlayanı olmadığı için.herkes yanındayım der ama kimse gerçek anlamda yanında olmuyor çünkü herkes kendi derdinde..

Nazım hikmetin sözü geldi aklıma onuda ekliyeyim

Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. ..

Time 07 Ağustos 2025 23:32

Yanıt: İntihar Etmek Üzere Olan Birini Vazgçemesi İçin Nasıl İkna Ederdiniz?
 
İntihar eden insanların çoğu hep yalnız veya kendini yalnız hisseden insanlarmış diye duymuştum. Kesin kararlı olan biri ise zaten kimseyi dinlemez ve intihar eder ama hala bi umut kırıntısı bile içinde varsa bana zaman ayırabilir belki. Onunla konuşmak istediğimi söylerim. Yalnız değilsin kardeşim gel az konuşalım sana iyi gelecek falan derim. Derdini dinlemek istediğimi söylerim. Her insan değerlidir, önce bir çözüm bulalım beraber derdine derim.


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 22:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.