TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Trend Sorular (https://www.trendforum.net/trend-sorular/)
-   -   Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur? (https://www.trendforum.net/trend-sorular/53669-sevgiliniz-sizi-sadece-adinizla-kaydetse-tepkiniz-ne-olur.html)

Arda 08 Kasım 2025 09:49

Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?
 
Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?

Beatrice 08 Kasım 2025 10:25

Yanıt: Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?
 
Bunu sorun edecek biri değilim

Roger 08 Kasım 2025 11:09

Yanıt: Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?
 
https://youtu.be/CIQJldd93E4?si=vezTTL4sbLsrt7DK

Time 24 Kasım 2025 20:52

Yanıt: Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?
 
Aslına bakarsan böyle kaydetmesini isterim zaten.

Regex 24 Kasım 2025 20:52

Yanıt: Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?
 
Öyle kaydetsin zaten. Ne o ergen gibi?

eLfida 24 Kasım 2025 20:54

Yanıt: Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?
 
Sevgilim değildir o, olsa öyle kaydetmezdi.

Nox Arcana 25 Kasım 2025 07:35

Yanıt: Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?
 
Birbirini gerçek anlamda tanıyan çiftler için, bu bir sorun değildir.

Allecra 25 Kasım 2025 08:48

Yanıt: Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?
 
Bende öyle şahsen. Kaç yaşında insanlarız. Normal karşılarım.

555K 25 Kasım 2025 09:21

Yanıt: Sevgiliniz sizi sadece adınızla kaydetse tepkiniz ne olur?
 
Hemen aldatırım.


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 21:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.