Annenizden Terlik Yediniz mi?
Çok Yedim Usta Nişanci Sektırmez jsjsks
|
Yanıt: Annenizden Terlik Yediniz mi?
ohoo:lorke:
|
Yanıt: Annenizden Terlik Yediniz mi?
Bot atmıştı.:(
|
Yanıt: Annenizden Terlik Yediniz mi?
Alıntı:
Banada Bot Atmıştı Nefesim Kesilmişti :(:D |
Yanıt: Annenizden Terlik Yediniz mi?
Hayır
|
Yanıt: Annenizden Terlik Yediniz mi?
Hayır
|
Yanıt: Annenizden Terlik Yediniz mi?
Çok fkdkdkd ölümüne kaçardım korkudan :d
|
Yanıt: Annenizden Terlik Yediniz mi?
Yok beni çok cimciklerdi, ortamlarda ,misafirliklerde
"Kızım uslu dur , sus ,konuşma " Ellerinden öpüyorum annem benim! Şimdi ise , çok usluyum. |
Yanıt: Annenizden Terlik Yediniz mi?
Fırlatmayı bırak gavura vurur gibi vururdu hele babam. :D :D
|
Yanıt: Annenizden Terlik Yediniz mi?
Terlik, dayak vs.
Hiç yemeyenler şanslı. Yiyenler, gülerek travmanın varlığını reddediyor. Komik değil. Umarım ilerde bizler şiddet uygulayan ebeveynler olmayız. |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 04:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.