![]() |
|
|
#21 | ||||
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: En mantıklı ve güvenli birikim şekli nedir?
Eski yün yorganlar psikolojiye iyi geliyormuş bundan demek
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. "Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım." |
||||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Çevrimdışı
Trend Üye
![]() |
Yanıt: En mantıklı ve güvenli birikim şekli nedir?
Birikim/yatırım konusunda mantık ve güven ayrılıyor, benim için güvenli yatırımdan çok risk/getiri oranı önemli .
__________________
Eskiden her konuda konuşurdum istekle , bir geniş gülümsemeyle dinliyorum şimdi ..
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Çevrimdışı
![]() ![]() ![]() ![]() |
Yanıt: En mantıklı ve güvenli birikim şekli nedir?
Metaforik bir perspektifle rasyonel yatırımın babası Warren Buffet geldi aklıma: "The best investment you can make is in yourself."
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Usulün bozulduğu yerde hukuk, üslûbun bozulduğu yerde muhabbet kalmaz. ◤ ~ Vakit buldukça "Düşünür"
Sadece kahve içerken "Yazar" ◢ |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Çevrimiçi
Trend Üye
![]() ![]() ![]() |
Yanıt: En mantıklı ve güvenli birikim şekli nedir?
Döviz. Gayrımenkul. İyi bir yerden iyi kira getirisi olan bir dükkan.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: En mantıklı ve güvenli birikim şekli nedir?
Uzun vadede altın, kısa vadede döviz. Ben birikime girmiyorum direkt peşinat kullanıyorum üstüne kredi çekip araba alıyorum. Hem iş, hem yatırım, hem kazanç oluyor. İlk kaybım çok büyük ama krediyi araba kendisi ödediği için yük olmuyor. Sonrası, gelsin paracıklar... Çok severim, çok. Bayılırım.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: En mantıklı ve güvenli birikim şekli nedir?
Altın yapıyorum
__________________
°
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Sağ yanımda davam, sol yanım da rap var... |
|
|
|
![]() |
| İçeriği Sosyalleştir |
| Etiketler |
| birikim, güvenli, mantıklı, nedir, şekli |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
| Seçenekler | |
| Görüntüleme stilleri | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| Size Göre En Güvenli Araç Markası Nedir ? | Allecra | Kafamıza Göre | 14 | Dün 02:52 |
| Düğün için arabayı satmak mantıklı mı? | Beatrice | Trend Anketler | 19 | 03 Mart 2026 10:41 |
| Kadına en güzel hitap şekli nedir? | Beatrice | Trend Sorular | 42 | 27 Şubat 2026 18:10 |
| En Korktuğunuz Ölüm Şekli? | Freyja. | Trend Sorular | 20 | 25 Mayıs 2025 00:51 |
| Fazla öz'güvenli olmak | Er Şaban | Trend Sözlük | 8 | 01 Ekim 2022 23:16 |
TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.
TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net