TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Trend Sorular (https://www.trendforum.net/trend-sorular/)
-   -   Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu? (https://www.trendforum.net/trend-sorular/9285-bir-dizinin-icine-isinlanmak-isteseydin-bu-hangi-dizi-olurdu.html)

Lin 03 Kasım 2022 22:01

Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?

555K 03 Kasım 2022 22:03

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Sırf Anne Hathaway ile öpüşebilmek için Getreal'e ışınlanırdım herhalde.

Renommier 15 Kasım 2022 15:07

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Fleabag olurdu. Andrew Scott'ın oyunculuğu aratmayacağıma eminim.

Lyra 15 Kasım 2022 15:19

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
peaky blinders, grace olmak isterdim. sonunda ölecek olsam bile :lyra:

Razor 03 Aralık 2022 18:53

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Mine Tugay'ın eşi olarak canlandığım bir rolde.
Dizi fark etmeksizin.

Chiron 05 Aralık 2022 19:14

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Elite.

#777

Er Şaban 05 Aralık 2022 22:29

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Türk forumları... Türk dizileri... Dilimizin türkçesi... Olduğu yerde yabancı dizi hayranlığı.. La biz bunu rap' aleminde çok derdik.. Rap tamam ordan geldide bir 50 cent olmaya gerek yok diyorduk .. :D Nolmuş buralara ya avrupa birliği bizi almıyor biz avrupacıyık ..

Menem şehrem anadoluyem...

Hababam sınıfından akil hoca olsam kafa rahat - Dizi olarakta seviyor sevmiyorda'ki cemal ..

KuzenKit 08 Ekim 2024 12:34

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Game of Thrones

Tupac 08 Ekim 2024 12:35

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Alistair kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 49836)
Elite.

#777

Çok mantıklı skljglşs

Serpentis Noctis 08 Ekim 2024 12:35

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
kurtlar vadisi cahit ffdsfdsfdsf

Chiron 08 Ekim 2024 15:37

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298808)
Çok mantıklı skljglşs

O dizide yakışıklı ve güzel çoktu da işte bir yerden sonra çok sapıttı. İyisi mi ona ışınlanmayayım.:blkbk:

Tupac 08 Ekim 2024 15:39

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Alistair kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298853)
O dizide yakışıklı ve güzel çoktu da işte bir yerden sonra çok sapıttı. İyisi mi ona ışınlanmayayım.:blkbk:

İlk 2 sezon iyiydi. Gerisi tekrar

Chiron 08 Ekim 2024 15:39

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298855)
İlk 2 sezon iyiydi. Gerisi tekrar

Kesinlikle

~

Tupac 08 Ekim 2024 15:40

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Alistair kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298857)
Kesinlikle

~

Gel seni The Walking Dead e ışınlayalım skjghkls

Chiron 08 Ekim 2024 15:45

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298858)
Gel seni The Walking Dead e ışınlayalım skjghkls

Hâlâ izlemedim dersem linçlenir miyim forum içinde ...:kis:

Klaus 08 Ekim 2024 15:48

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
The100 sarardi

Tupac 08 Ekim 2024 15:48

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Alistair kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298864)
Hâlâ izlemedim dersem linçlenir miyim forum içinde ...:kis:

Bence tek değilsindir ama linç olmaz sanırım. Daha iyi işte bilmediğin bir diziye gidersin .d

Chiron 08 Ekim 2024 15:51

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298869)
Bence tek değilsindir ama linç olmaz sanırım. Daha iyi işte bilmediğin bir diziye gidersin .d

Kaybolurum o zaman:/

Aslında Outlander olabilirdi ama oradaki kadına sinir olduğum için orası da olmasın.
Yerli dizilerden Siyah Kalp olsun. ;d

~

Tupac 08 Ekim 2024 15:52

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Alistair kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298870)
Kaybolurum o zaman:/

Aslında Outlander olabilirdi ama oradaki kadına sinir olduğum için orası da olmasın.
Yerli dizilerden Siyah Kalp olsun. ;d

~

Büyük ihtimal kaybolmadan yerlerdi slkgjsg

Chiron 08 Ekim 2024 15:55

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298871)
Büyük ihtimal kaybolmadan yerlerdi slkgjsg

:( Fransız kaldım

~

MaVi 08 Ekim 2024 22:37

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Cagatay Ulusoy´un oynadigi hangi dizi olursa olur


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 00:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.