İlk buluşmada yaşanan rezillikler
kahveyi üzerine dökmek gibi türlü sakarlıklar
|
Yanıt: İlk buluşmada yaşanan rezillikler
Hiç yaşamadım bilemicem. gjgj
|
Yanıt: İlk buluşmada yaşanan rezillikler
. @Razor dkdjdkks felaket dalga geçerim nolur şunu yaşamayalım :bbb:
|
Yanıt: İlk buluşmada yaşanan rezillikler
Bence güzel bir anı olur. :D
|
Yanıt: İlk buluşmada yaşanan rezillikler
Alıntı:
|
İlk buluşmada yaptığınız en saçma şey neydi?
İlk buluşmada yaptığınız en saçma şey neydi?
|
Yanıt: İlk buluşmada yaptığınız en saçma şey neydi?
Ben yapmadım ama en saçma şey direk iltifatlar etmek bu sayede karşı taraf kendini birşey sanıyor.
|
Yanıt: İlk buluşmada yaptığınız en saçma şey neydi?
Sakarlığım tutup Düştüm :sakar:
Belkide nazar değdi yani bence nazardir sakarligimdan degildir |
Yanıt: İlk buluşmada yaşanan rezillikler
konular birleştirildi |
Yanıt: İlk buluşmada yaşanan rezillikler
ben biraz samimi ve düz adamımdır çok alışkın olduğumdan dalgınlığımla tuzu uzatsana seksböceğim demiştim kıza allahtan kahkaha attı yoksa bilirim kızların çoğu aptal bir tavır sergiler xdfds
bir de ne biriktiriyorlarsa full anlatıyolar :D o anlatıyo ben akşam ne oynasam diye düşünüyorum felan fdsfd - kız sesiyle hayal et - ne ne diyosun sen ya o.cocugu stkr ilk bulaşmada neler duyuorum yhaaa fdsfdsxd |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 19:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.