Beypazarı soda
Nam-î diğer kurtarıcı.
|
Yanıt: Beypazarı soda
Beypazarı da güzeldi hani meydanında kocaman soda şişesi var bakıyım fotosunu bulursam galeride atayım. Severek tüketiyorum ben de meyvelisini içmeyi bıraktım :girltrip:
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 02:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.