iyi olmadığı halde iyiyim diyen insan
Belli etmek istemiyordur.
|
Yanıt: iyi olmadığı halde iyiyim diyen insan
Kimseyi üzmemek adına bende çok derim..
|
Yanıt: iyi olmadığı halde iyiyim diyen insan
Kafa açmamak istiyordur.
|
Yanıt: iyi olmadığı halde iyiyim diyen insan
Çünkü kimsenin derdi kimseyi ilgilendirmez.
5 dk aonra unutucak birine neden dert yanayım |
Yanıt: iyi olmadığı halde iyiyim diyen insan
dert anlatmanız faydasızlığını bilen insan
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 11:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.