Sevgiliyi Telefona Kaydederken Kullanılan İsimler
Standart : Aşkım,balım,canım
Marjinal : Psikopatım,serserim,yaratığım Yeni Nesil: Nutellam :D |
Yanıt: Sevgiliyi Telefona Kaydederken Kullanılan İsimler
Hic biri değilim.))
|
Yanıt: Sevgiliyi Telefona Kaydederken Kullanılan İsimler
Hayatımın Kaktüsü diye kaydetmişliğim var.
|
Yanıt: Sevgiliyi Telefona Kaydederken Kullanılan İsimler
Abuzittin.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 06:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.