Kalabalık İçinde Yalnız Olmak
Ben diyebilirim her daim tekim yaş büyüdükçe de daha da yalnız kalıyorum 3-4 tane sağlam dostum var yatıyorlar.
|
Yanıt: Kalabalık İçinde Yalnız Olmak
İşte o benim..
|
Kalabalığın içinde hissedilen yalnızlık
Bir yere ait olamıyormuş gibi dışlanmış hissetmek.
|
Yanıt: Kalabalık İçinde Yalnız Olmak
@Onurcan konu mevcut daha önce açılan konu ile birleştirdim.
|
Yanıt: Kalabalık İçinde Yalnız Olmak
Kalabalığın içinde kimsen yoktur belki .
|
Yanıt: Kalabalık İçinde Yalnız Olmak
en sevdiğim.
|
Yanıt: Kalabalık İçinde Yalnız Olmak
Edebiyata gerek yok,herkes kendi içerisinde yalnızdır zaten.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 06:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.