Yanıt: Antidepresan
Hiç kullanmadığım ve hiç dinlemediğim şarkı.
Nihat Doğan olayı komik değil bence.Bunları alkışlayan ve ünlü eden insanlara gülüyorum. |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 09:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.