Kendini ruhen işsiz gibi hissetmek
Yaşayanın daha iyi telaffuz ettiği ruhi boşluk hâli
|
Yanıt: Kendini ruhen işsiz gibi hissetmek
Başkasını bilmem ama benim ruhum kesin işsiz.
|
Yanıt: Kendini ruhen işsiz gibi hissetmek
Ruhmu kaldı insanlarda her konuda işsiziz..
|
Yanıt: Kendini ruhen işsiz gibi hissetmek
Öyle olmuyor bende.
Amaçsızken bile bir amaca sahip oluyorum. |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 13:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.