Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
Uzun bir süre işe yaramadığından kurumuş ancak kuruyana kadar dikkat çekmemiştir.
Lazım olduğu zaman kurumuş olduğu fark edilir. Sonrası ise hayal kırıklığı. |
Yanıt: Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
Böyle bir rumuz vardı sanki…
YumurtalıktakiYarımLimon gibi bir şeydi. Ya da ben deliriyorum. O da mümkün. |
Yanıt: Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
Başlığın kendisi kahkaha attırdı şuan bana.
Bizim eve mahsus bir şey değilmiş demek ki. Sepete atılacak kadar kirli olmayan, ama giyilecek kadar da temiz olmayan, kapı arkasındaki askıya asılan kıyafet gibi. |
Yanıt: Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
Sahiden ya alışkanlık olmuş . Eksik olmasın onun yeri orası haha
|
Yanıt: Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
Bardaga kesik tarafi asagi gelecek sekilde kapatiyorum ben.
Eskide kaldi yumurtaliklarin yerine goz dikmek... adsf |
Yanıt: Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
her evde var bunu yapan biri :KıhKıhKıhKıh:
|
Yanıt: Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
Birde unutulur o :D |
Yanıt: Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
İçindeki suyu bitse de, orada durmaya devam etme ihtimali yüksek olan limondur. Çünkü oraya yuva yapmıştır. El, o limonu oraya koymaya alışmıştır. :D
|
Yanıt: Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
Hiç yapıldığına şahit olmadım
Eksiklik bende mi :güzel: |
Yanıt: Buzdolabı Yumurtalığındaki Yarım Limon
Her zaman olur
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 03:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.