Erkekler Neden Sakal Bırakır?
Sakal erkeğin makyajıdır. |
Yanıt: Erkekler Neden Sakal Bırakır
Zaten çirkinim sakalsız çok daha çirkin oluyorum çünkü (:
|
Yanıt: Erkekler Neden Sakal Bırakır
yakışıyor.
|
Yanıt: Erkekler Neden Sakal Bırakır
Üşengeçlik, kışın yüzün üşümesin diye. Birde yakışanda güzel duruyor
|
Yanıt: Erkekler Neden Sakal Bırakır?
Ben yakıştığından bırakıyordum ama işim sebebiyle olmuyor.
|
Yanıt: Erkekler Neden Sakal Bırakır?
Sakal erkeklere yakışır.
|
Yanıt: Erkekler Neden Sakal Bırakır?
Genelde moda oldugu icin.
|
Yanıt: Erkekler Neden Sakal Bırakır?
Bazı kesim inançlarında sakal bırakmak sünnettir diye söylenir. Onunda vardır etkisi.
|
Yanıt: Erkekler Neden Sakal Bırakır?
Hiç sevmem aslında..
|
Yanıt: Erkekler Neden Sakal Bırakır?
Sakal bırakmasını severim hoşuma gidiyor. Ama kurum fazla uzun bırakmaya izin vermediği için kirli sakalın bir tık üstü ancak bırakabiliyorum onada şükür:)
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 04:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.