Her şeyden kendini geri çekmek
Eskisi gibi olamamaktır kaybolmayla geri dönme arası gibi birşeydir.
|
Yanıt: Herşeyden kendini geri çekmek
Sanırım bu benim :güzel: |
Yanıt: Herşeyden kendini geri çekmek
arada uzaklaşmak iyidir, yapıyorum
|
Yanıt: Herşeyden kendini geri çekmek
Sakin yerlere kaçmak gibi,en güzeli. |
Yanıt: Herşeyden kendini geri çekmek
Büyük resmi görene kadar geri adım atarım.
|
Yanıt: Herşeyden kendini geri çekmek
23 yıldır yaptığım eylem. |
Yanıt: Herşeyden kendini geri çekmek
Bazen yaşadığım durum.
|
Yanıt: Herşeyden kendini geri çekmek
Tükenmişlik
|
Yanıt: He rşeyden kendini geri çekmek
I really felt like that.
|
Yanıt: He rşeyden kendini geri çekmek
Bu aralar ben:lorke: |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 14:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.