O Biden, Ben de Erdoğan
Muhabir: Biden’la görüşmeyi diler miydiniz?
Erdoğan: Niye? Muhabir: Biden’la ayrı ikili görüşme yapmak ister misiz? Erdoğan: O Biden ben de Erdoğan.. |
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
Seçim var ya yine van minut etkisini estirmeye çalışıyor... bek sever bizim milllet atarlı giderli adamları ikide şiir okur tamamdır seçim onun..
|
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
Düşünüyorum da inanki aklım halen düşünmekle geçiyor ne kadar dibe vursakta diğerlerinden bir hayır çıkar mi diye ?
Sol kanattan devam edip , ofsayttan çıkmasak bari diyorum diğer grubun gidişatı da iyi değil gibi sanki dağa çıkacaklar diye korkuyorum eyy kılıçdaroğlu. Ne diyeyim ki durumlar vaziyetler ortada ben kimseyi lider göremiyorum. Biden i bosverin ya. |
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
|
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
Ortalık romanların düğünü gibi değil mi ? |
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
reis yine uçuş modunu açmış..
Allah sonumuzu.. |
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
|
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
Öz dedem ya.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 02:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.