TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   TrendForum Yarışmaları (https://www.trendforum.net/trendforum-yarismalari/)
-   -   🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım (https://www.trendforum.net/trendforum-yarismalari/58862-3-gelenksel-en-iyi-iftar-menusu-benim-menum-yarismasi-katilim.html)

Astrea 23 Şubat 2026 20:53

🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
https://www.trendforum.net/images/up...-38-204551.png

3. Geleneksel İftar Menüsü Yarışmasına Hoşgeldinizzzzzzzzzzz
Alkış.... Alkış.... Alkış....

Yemeği seven yapmayı seven bana yemek olsun yeter diyen arkdaşlar hepinizin katılımını bekliyoruz:D



Yarışma basit
iftar menüsü oluşturmak.
Aşağıya eklediğimiz örnek menü gibi menü hazırlamak.
Umarım bol katılımlı yarışma olur.


Örnek
Yayla çorbası
Etli yaprak sarması
Zeytinyağlı Fasulye
Bulgur pilavı
Cacık

Menülerinizi pm/özel mesaj yolu ile bana göndermeniz gerekmektedir.


Son katılım tarihi ;01.03

*Tüm forum kuralları bu yarışma için de geçerlidir.
*Paylaşılan menünün kendine ait olduğunu belli edecek postlar atmak, oy istemek yasaktır.
*Yarşmaya tüm forum üyeleri katılabilir.
*Anket açıldıktan sonra üyeler kendilerine oy veremez
*Verdiğiniz menülerde kendi nickiniz/isminiz geçen yemekler sayılmayacaktır.(örnk:Veloria'nın özel soslu tavuk yemeği)
* Her üye yalnızca 1 menü katılım sağlayabilmektedir.


Ödüller;

Şampiyon rank'ı
+20.000 rep puan



Beatrice 23 Şubat 2026 21:05

Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
Geçen yıl sonuncu olmuştum galiba ama olsun :cad: yine katılırım ben uslanmam :Dayak2:

Serpentis Noctis 23 Şubat 2026 21:09

Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
ben katıldım yarışmadan korkanın kaşığı kırılsın iyi sahurlar :gzk::Dayak2:

Lacrimosa 23 Şubat 2026 21:10

Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
Katılacak arkadaşlara başarılar dilerim :)

Astrea 23 Şubat 2026 21:40

Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
Alıntı:

Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 470192)
Geçen yıl sonuncu olmuştum galiba ama olsun :cad: yine katılırım ben uslanmam :Dayak2:

Her sene ben 1. Oldum :D


Bakalımm bu sene ne olacak :D

Buradan @Beter Böcek @devriksekiz @Harmonia @Oblivion @Kaitlyn @Üzüm ve @PcKoPaT arkadaşlara meydan okuyorum.
Tahtın sahibi benim bakalım indirebilcek misiniz :D

Beatrice 23 Şubat 2026 21:42

Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
Alıntı:

Veloria kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 470206)


Her sene ben 1. Oldum :D


Bakalımm bu sene ne olacak :D

Buradan @Beter Böcek @devriksekiz @Harmonia @Oblivion @Kaitlyn @Üzüm ve @PcKoPaT arkadaşlara meydan okuyorum.
Tahtın sahibi benim bakalım indirebilcek misiniz :D

O zaman sana bu sene katılım yasak zaten etik olmaz :D ok by :D

Astrea 23 Şubat 2026 21:44

Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
Alıntı:

Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 470208)


O zaman sana bu sene katılım yasak zaten etik olmaz :D ok by :D

Bananeeeee :D haksızlık:D

Beatrice 23 Şubat 2026 21:58

Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
Alıntı:

Veloria kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 470209)


Bananeeeee :D haksızlık:D

Herkeşin önünde :D

YAMAÇ 23 Şubat 2026 22:52

Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
Alıntı:

Veloria kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 470206)


Her sene ben 1. Oldum :D


Bakalımm bu sene ne olacak :D

Buradan @Beter Böcek @devriksekiz @Harmonia @Oblivion @Kaitlyn @Üzüm ve @PcKoPaT arkadaşlara meydan okuyorum.
Tahtın sahibi benim bakalım indirebilcek misiniz :D

bizde et var mangal var sucuk var sayılır mı ki :dayak:

Astrea 23 Şubat 2026 23:16

Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
 
Alıntı:

PcKoPaT kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 470276)
bizde et var mangal var sucuk var sayılır mı ki :dayak:

Sen yap menüyü :D
Tercih senin ne koymak istersen :D


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 03:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.