|
ihaveanidea kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
ne masum eğlenceleriniz var sizin dertsiz tasasız
|
+1.
|
devriksekiz kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Forumlarda şey klişesi vardır.
Özel mesajlarda okunuyormuş
|
Aaa öyle miymiş? Vay şrfsz adminler .s.s
Adminlerin de başka işi gücü yok zaten.
CIA bu hesaplara bakıyomuş...