Tekil mesaj gösterimi
Alt 27 Mayıs 2023, 10:01   #2
Çevrimdışı
Asi Ruh
Gözler gizler niyetleri belki…
Yanıt: Ayrılık Sözleri - Ayrılık Mesajları




Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki.

Ayrı kalmak çok kötü bi şeydir. Özlüyor mu, unutuyor mu bilemezsin.

Bir yere kadar üzülmek, bir yerden sonra vazgeçmeyi bilmek gerekir.


Ölüm gibidir ayrılık. O yüzden bekleme gidenleri, ölüler dirilmez.

Elveda dercesine bakan gözlerine; Eyvallah dercesine çeker giderim.

Dokunamadığın birini özlüyorsan, özlediğin kalbine dokunmuş çoktan. İki insan ayrılırken, şefkatli konuşan taraf âşık olmayan taraftır.

Yalnızlık hep güzeldir. Ama şu sensizlik yok mu, gel canımı al diyor.

Bir insanı kaybetmek istiyorsanız çok sevin, kendiliğinden gider zaten. Ne güzel olurdu ayrılık olmasaydı, aklıma geldiğinde gözlerim dolmasaydı.

Hayattaki en acı olay; Merhaba diyen ellerin, elveda diyerek ayrılmasıdır.
__________________
Kahrolsun psikolojisi düzgün insanlar!
Yaşasın tam bağımsız ruh hastası BEŞİKTAŞ'lılar!
 
Alıntı ile Yanıt