|
Yanıt: Hiç Ban Yediniz Mi?
|
Mona kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Yemedim.
Yersem de benmonadeğilim
adlı nickim yedekte duruyor...
|
Yemediğimi sanıyordum ama konuyu
tekrar görünce gözümde bi' şeyler canlandı.
2014 yılında şiirsel ve romantik paylaşımların
ağırlıkta olduğu bi' forum sitesinde banlanmıştım.
Sitenin taze moduydum o dönemde.
Ban sebebi ise açtığım bi' konuda
yaptığım şu yorumdu:
Arkadaşlar üzgünüm ben bu foruma
giremeyeceğim artık ama başka forumlara
girebilirim belki, haberiniz olsun mu? Olsun.
Saniyeler sonra ban gelmişti.
Yaşım tamı tamına 14'tü ve bu kadar
trajikomik olacağını ben de bilmiyordum,
ergen aklı işte, ne diyeyim,
oturup gülüyorum.
__________________
- Dem bu dem, an bu an.
|