|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bekar olmanın en güzel yanı nedir? Www.TrendForum.Net
Bekar olmanın güzel bir yanı yok bence.. Bekar olmamanında kötü bir yanı yok.. Evlilik iki kafadarlık mantığında değilse zaten o evlilik değildir... @ Destina suç ortağım ne diyorsun bu konuda
|