Konu
:
Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
Tekil mesaj gösterimi
26 Nisan 2025, 15:02
#
4
Çevrimdışı
Roger
Yıldızların Sahibi.
Ruh Halim
Sakin
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
El kızı gider ciğer kalır. Tabiki da anamı arayacam
__________________
Kupa Dediğin Boş Bir Kasedir.
Roger
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Roger kullanıcısına özel mesaj gönder
Roger - Daha fazla Mesajını bul